mijn volwassen zoon is zwaar depressief hoe moet ik hier mee omgaan?
de meeste zullen misschien zeggen ,naar de psycholoog sturen .
maar dat werkt niet .ik zal proberen neer te zetten wat er afspeelt ,twee weken geleden kreeg ik snachts een sms van mijn 30jarige zoon dat hij geen zin meer in het leven heb.als moeder zijnde raak je in paniek ik ben gelijk naar hem toe gegaan .hij zeg dit is een bewuste keus van mij ,ik wil niet verder alles zit hem dan ook tegen ban de ene schuld val hij in de andere schuld ,relaties die kapot gaan ,hij is in het bedrijf waar hij werkt niet altijd verzekerd ,dat er genoeg werk is ,soms is hij 3weken thuis en dan heeft hij ook geen inkomen ,beetje vreemd zal je zeggen ,ja is het ook maar zo is het nu eenmaal hij heeft een contract van een uitzendburo en via hun werk hij bij een buitenlands vedrijf beetje moeilijk uit te leggen ,maar het draai er dus om dat hij zonder geld zit dan ,maar de vaste lasten gaan door.hij begon te huilen en ik nog harder de andere dag heb ik hem mee genomen naar de huisartsmaar daar zie hij het nut niet van ,het veranderd toch zijn gedachten niet .de dokter geef geen tabl omdat hij overdoses zou kunnen nemen. als hij wil praten luister ik ,als hij raad wil probeer ik het te geven .ik hoop dat jullie dit serieus nemen sarcastiche opmerkingen heb ik niks aan .ik hou zielsveel van mijn zoon en zie hem verder weg zakken .wat kan ik doen??
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.