Wat gebeurt er met je als je al je thuis/school problemen gaat opkroppen?
Sinds een tijdje heb ik thuisproblemen en op school problemen.Omdat mensen wel eens in vertrouwen nam en dit niet altijd goed afliep.De gene die ik altijd alles vertelde,heeft alles door verteld.Een vriendin die ik wel eens wat vertelde verteld alles weer door aan de rest van mijn vriendinnen.Die gebruiken het weer tegen mij of ik word ermee gechanteerd. Echt ze hebben het al vaak gedaan.'Ik weet dingen over jou,jij wou ooit zelfmoord plegen,en je oom die je niet vertrouwt.Hierdoor ben ik bang geworden om nog wat erover te vertellen aan haar.Wat ik vreselijk vind.Ook mijn mentor die ik in vertrouwen nam heeft mijn diepste geheimen door verteld aan mijn zorgcoördinator en die had ik laatst op mijn dak.
Hij was boos,hij wil geen maatschappelijke werker voor mij zoeken.Hij zegt dat ik naar mijn vertrouwenspersoon moet.Vragen of zij elke week met mij wil praten.Van dit alles ben ik echt geschrokken en er is eigenlijk nog maar 1 die nooit iets heeft verteld mijn vertrouwens persoon.
Maar aangezien ik daar ook niet echt meer naar toe durf.ZIe mijn vragen.
Ben bang dat ze zegt dat ze niet naar me wil luisteren.
Me afwijst.Heb ik een soort beslissing gemaakt.Dat ik vanaf nu alles ga opkroppen en ga zwijgen over alles.Ik ben bang dat het word door verteld.Want wat mijn mentor heeft doorverteld was niet niets.Wat gaat er dan gebeuren?Als ik dit allemaal ga opkroppen?
Geen arts,psygoloog
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.