Omgaan met werkdruk als je niet kan werken onder druk. Hoe ga je daar mee om? En weten jullie tips om geconcentreerd te blijven? Ik heb PDD nos
Ik leef al een tijdje met een Wajong uitkering, en wil niet niets zitten doen, en ben al tijden op zoek naar iets wat bij mij past op mijn tempo. Nou heb ik al heel lang de droom dat ik wil gaan tatoeeren en nu heb ik de kans om dat te doen bij een hele fijne beginnende zaakje dicht bij huis. ik volg nu een cursus daar en word rustig begeleid. Ik heb altijd al gehad dat ik niet kan werken onder druk. Nou wil ik dit toch echt doorzetten en het mij niet laten afschrikken. Maar dat doet het dus wel. Ik ben ook gelijk weer bang om te falen. Toch ben ik vastberaden om dit door te zetten, want leven zonder leuke doel wil ik niet. Nou had ik gisteren eigenlijk een eerste klant die ik zou gaan tatoeeren ( een vriend van mij ) en ik was zo zenuwachtig dat ik de dag ervoor zelfs migraine kreeg en het moest afblazen. Toch ben ik vastberaden door te zetten, want ik wil dit. Mijn vraag is, zijn er hier mensen met verstand van PDD nos ( autisme verwante ) of die het zelf hebben zich hier in herkennen? En misschien tips hebben om rustig en geconcentreerd te blijven? Want ik heb al gelijk weer een gevoel van opgeven, en ik wil dat gevoel echt niet toelaten!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.