Ik heb het gevoel dat het geen zin meer heeft om te leven. Wat te doen? (lees beschrijving aub)
Ik moet elke dag naar school (niveau atheneum, 6 jaar lang dus). Op school is het saai, heb niet veel vrienden. Als ik daar mee klaar ben ga ik studeren. Ook iets van 4 jaar. Dan werken. Totaaaal geen zin in. Ik maak ook niet veel mee. Elke dag gebeurd alleen maar hetzelfde en ben het zat. Ook ben ik nog eens vreselijk onzeker, ik ben dik, heb acne, zie er niet bepaald goed uit en ben daardoor ook niet erg sociaal. Ik heb er gewoon allemaal geen zin meer in. Het is niet zo erg dat ik zelfmoord zou willen plegen, ik heb ook een lieve familie enzo maar ik heb er gewoon allemaal geen zin meer in. Wat te doen?
Jou tijd komt wel. Na je middelbare school, ga je studeren, ga je bij een studentenclub en dan komt het sociale gebeuren vanzelf wel.
Tot die tijd. Zoek een uitdaging, ga sporten zet een bedrijfje op. Je bent smart genoeg.
Het leven moet je zelf leuk maken, niemand doet dat voor je...
verschilt voor iedereen persoonlijk.
Ga naar de bieb en lees de boeken die je aanspreken.
Je zult vanzelf leren waar je wat aan hebt en waaraan niet.
Dat is echt voor iedereen verschillend.
Succes! (@Gru, Nog veel plusjes van mij !!!(waarom kan je maar 1 plusje geven bij een antwoord?)!)
doe verder gewoon rustig aan!!!
veel succes!!!!
*zucht*
Yes Blueberry...Want some?
En ik ben dan bang dat ik ze niet op tijd uit heb gelezen.
En ik heb helaas geen geld om ze te kopen denk ik, ik weet niet wat ze kosten, maar zo'n dik boek zal niet goedkoop zijn denk ik.
http://www.bol.com/nl/s/boeken/zoekresultaten/Ntt/de+aardkinderen/Ntk/books_all/Nty/1/N/8299/Ne/8299/search/true/searchType/qck/index.html?_requestid=20990 En op Marktplaats zullen de boeken vast goedkoper aangeboden worden.
Bedankt.
Ik kan alleen niet via internet bestellen, ik sta onder bewind, en mijn gewone rekening is geblokkeerd voor automatische incasso.
Maar ik zal de volgende keer als ik in de stad ben eens kijken wat ze dan in de winkel kosten, dat zal dan nooit veel meer moeten zijn lijkt mij.
Superleuke boeken, vind ik ook.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.