Ik ben ontzettend snel gestresst, wat kan ik doen om te ontspannen?
Ik kan tijd heel slecht inschatten en 's ochtends denk ik daardoor altijd dat ik te laat kom -en dat vind ik heel vervelend- en dan stress ik helemaal om maar op tijd te zijn, vaak heb ik dan nog tijd over op school maar vind het gewoon HEEL erg vervelend. Ook wil ik heel vroeg naar bed door de weeks, en het liefst ook nog even voor de tv zitten, al is het maar een kwartiertje, maar dan schiet ik in de stress wat ik nog moet doen, en dat ik nog moet douchen, tanden poesten, tas in pakken enz. enz. en TOCH wil ik op tijd in bed liggen. -ik ben ook bang dat als ik namelijk niet optijd in bed lig, ik er 's ochtens niet snel uitkom en alleen nog maar meer in de stress schiet-
Ik heb ook altijd hoofdpijn en pijn in mn nek, ik las dat het stress zou kunnen zijn, en dat zou best kunnen, maar hoe kan ik me ontspannen?
ik heb s ochtnes ook zo'n gespannen gevoel in mn maag, ik vind het helemaal niet eng op school of wat dan ook maar wil gewoon absoluut niet te laat komen enzo..
Dus als jullie ontspanningstruukjes weten, kom ik misschien ook van de hoofdpijn/nekpijn af, en gaan de dagen sowieso al lekkerder.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.