hoe kan ik het best met mijn woede omgaan?
Ik zit de laatste tijd in een best wel ja kut situatie. Thuis gaat niet alles goed, zit op nieuwe school etc. Maar al die stress, woede, en verdriet die krop ik op en komt er soms uit als een enorme uitbarsting, ik woon bij mijn moeder, dus ik wordt soms heel chagrijnig, en ik weet dat mijn moeder er niets aan kan doen, maar ik ben op dat moment echt zo boos, en als ik bijvoorbeeld gewoon iets aan het doen ben, en het mislukt, dan heb ik echt zin om dat gene gewoon kapot te slaan. En dan sla ik zohard dat mijn hand gewoon helemaal pijn doet. Ik kan de laatste tijd ook niet goed over mijn gevoelens en problemen praten omdat ik dan echt uitbarst, niet in woede, maar dan moet ik huilen enzo, en dat wil ik niet. Ik heb me altijd groot gehouden, maar weet dat ik het niet langer zo moet doen, heb twee jaar geleden ook beetje lichamelijke klachten gekregen door stress enzo, hartkloppingen en gewoon niet lekker in mijn vel. Wat kan ik doen om met woede, verdriet enzo om te gaan? En nu heb ik ook dat als mijn vader nog een ja pijnlijke opmerking zegt, krijg ik niet alleen een verdrietig gevoel van binnen, maar ook helemaal pijn door mijn hele lichaam...ik weet niet wat dit is.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.