Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik meer afstand van school in mn geheugen ?

Ik zit er nu alweer tegenop volgende week, school. Hoe kan ik gewoon naar school toe gaan en niet overal tegen op zien ? Want ik ga ook nieuwe kinderen ontmoeten uit m'n klas. Ik heb vorig jaar ook overal, ja ik zeg het maar gewoon, schijt aan gehad. Maar ben het deze vakantie helemaal kwijt.
Weet iemand mij weer moet in te spreken ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Psyche
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Het allerbeste is om gewoon jezelf te blijven. Koop desnoods een nieuwe bijvoorbeeld nieuwe spijkerbroek en een leuk shirt. Dit zal je ook meer zelf vertrouwen geven deze dag. En waarom zou je tegen andere mensen op moeten kijken? Voel je je soms minder dan de rest?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ikke niet, maar wellicht je mentor. Heb het er is over;-)

Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben je bang dat je afgewezen wordt door andere vriendengroepen? Als je er gewoon een beetje goed uitziet en zelfverzekerd in je schoenen staat en een normaal gesprek kan voeren heb je niks te vrezen. Als jongen bijvoorbeeld kan je gewoon het voetbal van de week bijhouden en je hebt altijd iets om over te praten!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je school haat en er schijt aan hebt moet je maar denken: je moet school afmaken en om er niet een te grote hekel aan te krijgen gewoon denken school is leuk. Denk ook aan je toekomst. Zonder school kom je niet ver!
Succes!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing