Zijn deze verschijnselen van mijn manische episode echt of waan?
Tijdens een manische episode had ik het gevoel dat mensen opeens veel meer geïnteresseerd in mij waren en ik kreeg van iedereen aandacht, het leek wel alsof iedereen bevriend met mij wilde zijn of met mij om wilde gaan.
Ook had ik het gevoel dat ik tijd kon manipuleren. Dingen waar ik normaal veel langer over doe, deed ik nu, terwijl ik me niet eens haastte in misschien wel de helft van de tijd.
Ook had ik t gevoel dat ik informatie veel beter op kon nemen en op een veel hoger level dacht, ik dacht ook super veel. Het voelde alsof ik stukken slimmer was en de moeilijkste vragen kon beantwoorden.
Op een gegeven moment had ik zelfs het gevoel dat mensen zich naar mij omdraaiden en me in de gaten gingen houden. Ik voelde me in ieder geval steeds aangekeken. Soms leek het zelfs alsof ik zo ongeveer kon lezen hoe mensen zich voelden. Ik kon me op de een of andere manier heel goed in andere mensen inleven.
Is dit nou allemaal onzin, of is dit een of ander spiritueel gebeuren/ wonderbaarlijk verschijnsel?
Ik heb zelf iets dergelijks meegemaakt.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.