Hoe kan ik minder bang worden?
Ik durf echt heel veel dingen niet, vooral wat slapen betreft, ik moet mijn hele kamer kunnen zien en absoluut niet bij een raam liggen, ik lig altijd met mijn gezicht mijn kamer in en dan met mijn dekens in mijn nek gepropt en helemaal tegen de muur, ik kan mijn ogen bijna niet dicht doen omdat ik dan meteen mijn ogen open doe om te kijken of er niks is, ook als ik alleen thuis ben en het ligt uit moet doen zet ik eerst alles aan dan klik ik op een vaste volgorde alles uit terwijl ik zo snel mogelijk naar mijn bed ren, wat kan ik doen om hier een beetje over heen te komen? ik doe echt mijn best om te bedenken dat er niks is en probeer elke dag even met mijn hoofd niet naar mijn kamer te liggen maar dat gaat echt niet mijn hart gaar enorm snel kloppen en ik draai me heel snel om, en moet m'n licht aan zetten en mijn hele kamer opnieuw na lopen dit heb ik met wel meer dingen en ik vind het helemaal niet leuk! als ik alleen ben zit ik soms een paar uur op de wc want dat is een kleine ruimte als er dan iemand thuis komt kan ik weer in bed gaan liggen.. ik wil hier echt vanaf..
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.