Angst, maar wat is dit precies geweest?
Ik heb een x heel extreme angst gehad voor niets specifieks, eigenlijk gewoon voor alles.
Het begon er al mee dat ik bang was om weg te gaan van huis, maar dat toch gedaan en uiteindelijk ging het goed.
Toen ik thuis kwam raakte ik echter helemaal in paniek, zonder aanwijsbare reden.
De angst ging zelfs zo ver dat ik niet meer kon eten, ik had absoluut geen behoefte aan eten, ik kreeg gewoon niks weg. Ik durfde ook niet meer op de computer, durfde geen film te kijken, niets kon mij afleiden. Het enige wat ik deed was heel de dag op bed liggen.
Waar ik precies bang voor was kan ik nog steeds niet omschrijven..het leek wel alsof ik in een roes leefde.
Het heeft een paar dagen geduurd en uiteindelijk kreeg ik valium. Dat heeft me er vanaf geholpen en toen kon ik ook weer eten, durfde ik ook weer contact te zoeken met anderen enz.
Het kan ook te maken hebben gehad met overstap van Cymbalta naar Prozac, en waarschijnlijk was mijn prozac dosering te hoog, maar het lijkt me niet dat dat alles heeft veroorzaakt.
Vraag me nog steeds vaak af wat dit nou is geweest, of er een naam voor is. Extreme angst dat je echt niets meer kunt/niets meer durft.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.