Zijn er ook anti-depressieva's waar je niet van bij komt ?
Op dit moment gaat het niet zo goed met mij,er is ontzettend veel gaande ,maar wil niet teveel hierover kwijt.
Feit is dat ik mij steeds rotter ga voelen.
Ben al onder behandeling op diverse plaatsen,en ze willen toch dat ik met medicijnen ga beginnen,ik houd dat nog tegen ivm negatieve bijwerkingen in verleden,heb al ervaring met effexor,cymbalta,seroxat,allemaal die rot bijwerking 20 kilo bijkomen,emotieloos,hoofdpijn,ondanks hulp van dietiste ,en natuurlijk weet ik ook,dat het zo niet meer lang kan gaan,maar zie dan ook op als ik met die medicijnen begin,om daarna mij weer doodongelukkig te voelen door mijn gewicht.
Ben nu 168 bij 70 kilo,dus moet niet nog 20 bijkomen.
Toegevoegd na 2 minuten:
kan trouwens niet erbij sporten,gaat op lichamelijk gebied niet.
Toegevoegd na 6 uur:
Even toch maar een kleine toevoeging,ik ben in 2 jaar tijd lichamelijk ziek geworden,daardoor heb ik stuk bij beetjes heel veel moeten opgeven ( waaronder ook mijn baan ),in het gezin zijn ook diverse gezondheidsproblemen,wat natuurlijk ook op de relaties binnen het gezin inhakt.
Heb altijd veel moeite moeten doen om geen overgewicht te krijgen,ben 10 jaar geleden door efexor 26 kilo bijgekomen,voelde mij toen echt niet gelukkig,en nu is het voor mijn lijf dus ook niet goed als ik veel bijkom.
Het is dus absoluut geen schoonheidsideaal,maar noodzaak,dat ik niet wil bijkomen.
Maar had er heel wat voor over om mij beter te voelen.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.