Is het verstandig om naar de psycholoog te gaan als je last hebt van enorme concentratieproblemen?
vraag is duidelijk lijkt mij
Toegevoegd na 34 minuten:
Misschien is het toch beter om mijn beschrijving aan te vullen.
Ik ben een scholiere die in de laatste jaar zit van de middelbare. Ik ben hartstikke ambitieus , ik wil graag dingen bereiken en weet ook al ongeveer wat ik wil. Echter is het zo dat het allemaal niet goed meer gaat op school. Ik kan mij nooit concentreren, dit heb ik altijd gehad en is altijd een probleem geweest voor mij. Ondanks dat ben ik wel telkens overgegaan(wel een keer blijven zitten)
naast De concentratieproblemen heb ik ook vaak last van vermoeidheid. Ik weet niet hoe normaal het is voor jongeren om vermoeid te zijn en hoevaak(komt veel voor, dat weet ik) maar ik heb het erg vaak waardoor ik na een dagje school of iets anders, helemaal NIETS meer aan schoolwerk kan doen.
Nu zit ik dus in mijn centraal examen week en het lukt NIET. Ik word hier enorm verdrietig, teleurgesteld en boos om, op mezelf. Ik begrijp niet waarom het mij niet lukt terwijl ik erg graag wil. De wil om goede cijfers te halen en om goed mijn best te doen is er, altijd al geweest, zoals ik eerder schreef ben ik hartstikke ambitieus, maar waarom lukt het mij niet??
Nou zo heb ik iets meer verteld over mijzelf en een gedeelte van de situatie.. Degene die al gereageerd heeft, ontzettend bedankt!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.