Werk in het stress omgeving,is dit het gezond voor het geest? Waar kan ik klagen indienen?
Ik werk bijna 5 jaar lang bij het WSW bedrijf,elke dag zit ik niet lekker mee,omdat ik was een nekklachten patiënt,en met de pijn op mijn nek aan de slag,vanaf 2010 eind van maand maart tot heden,werk ik als een begeleider omdat ik helpen heel veel keer voor mijn beste collega's,ze zijn lichamelijke beperking en veel ouderdom ziekte problemen,kunnen werkzaamheden moeilijk uitvoeren,als ik niet mee helpen, voel ik me niet mensheid,maar die werkzaamheden moeten soms zwaar tillen en sjouwen,dragen.
Ik voelde me echt schuldig,maar volgende uitslag van UWV werk bedrijf en Arbo keuring arts ben ik 50% afgekeurd,en mijn werkleider zegt jij zelf wilt mee helpen en voorman van de werkleider probeert tegen mij te zeggen ik moet tillen en sjouwen en trekken met de pompwagen,ik heb vaak mening aangegeven bij de werkleider en werkconsulent,daarom heb ik beetje opgelucht,maar die voorma voelde ik echt heel erg en vervelen.
Daarom zit ik niet lekker mee om te werken,en werkstress door de onredelijk bevelen: zoals ik moet dat doen en dit doen.bijvoorbeeld: dragen en staan werken.dat mag niet voor de uitslag van de Arbo keuring dienst.
Mijn vraag is : Als ze elke dag zo vervelen overpraten achter mijn rug,en vaak heb ik mee geluisterd is dit gezond voor mijn geest?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.