Wat vind u van deze dosis medicijnen
Helaas maak ik een moeilijke periode mee in mijn leven, en daarvoor gebruik ik een aantal medicijnen. Nu hoor ik van de ene, jeeeeeetje dat is veel, en van de ander, dat stelt niks voor.
Gaarne jullie mening
Lorazepam 2.5mg 3 daags
Seruqel 50mg 1 daags
Risperdal 1mg 2daags
citalopram 10mg 2 daags
En nog wat pijnbestrijding;
Lyrica, 150mg 2daags
dicoflenac 75mg 2daags
Ik voel mee nog steeds onrustig, en wou meer medicatie, het is afwachten of dit gebeurd , gaarne juli mening hier eens over .
Mvg, anny
Toegevoegd na 5 uur:
Om wat minder ingewikkeld te maken, hier wat extra info, durfde dit eerst niet te plaatsen......Om een idee te geven hoe het er voorstaat, ik doe aan automutilatie, en zit onder de hechtingen, op dit moment zie ik op gesloten afd. Denk dat dit werk goed p plaatje geeft. Bedankt voor alle reacties
Maar dat wil niks zeggen. Wij weten toch niet wat er aan de hand is met jou?
En waarom heb je bijvoorbeeld diclofenac?
Dit is een pijnstiller met ontstekingsremmer.
(Om over de rest nog maar te zwijgen).
Beste Anny, overleg dit liever met je behandeld arts, deze kent je en weet jou achtergrond en de werking van de medicijnen die je gebruikt.
Sterkte in deze periode!
Die lijst met medicijnen zegt me heel veel en tegelijkertijd niets. Ik ben een leek, net als velen hier met mij. Maar jouw behandelend arts weet als het goed is precies waar bij mee bezig is, laten we hem maar even vertrouwen en als je twijfelt dan moet je dat met hem bespreken. Je geeft aan dat sommigen zeggen: "jeeeeeetje dat is veel" en weer anderen: " dat stelt niks voor". Maar je verteld ook dat je nu in een gesloten inrichting zit. In die omgeving is het al gauw heel normaal om met elkaar te bespreken wat voor een medicatie je hebt. En natuurlijk hebben je mede-patiënten dan zelf ook weer een andere ervaring of mening. Dat onderlinge vergelijken heeft geen enkele zin. Probeer je er niet teveel van aan te trekken, het is irrelevant. Het enige waar je je op moet richten is je herstel.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.