wie weet als je op een leeftijd bent boven de 60 jaar ,waar je dan psychisch hulp krijgt.
ik heb al 2 jaar gevraagd om hulp , bij grote problemen die ik heb , en maar niet krijg , ik ben aan het vertellen , een alleenstaande vrouw is gewoon van de maatschappij af geschreven , die bestaat niet , ik maak het dagelijks mee , wie weet de hulp , de huisarts stuurt mij ook van het kastje naar de muur.
en de een zou dit voor mij doen , is het gedaan , nee.
als die van jou er niet is moet je bij iemand anders terecht kunnen zo simpel werkt het, dus vraag hier naar. maak een vaste afspraak met haar. 1 dag in de week, op dezelfde dag en dezelfde tijd. dan kan ze dit inplannen of op tijd doorgeven dat ze vrij is.
(vraag me af welke instelling dit is, want het lijkt wel heel erg krom) de tijd bij de opvang zal je moeten uitzitten, pas dan kan je doorstromen. dit heeft ook een reden maar die kan je voor jezelf waarschijnlijk invullen.
als je verder op straat staat kan je kijken op welke manier je jezelf nuttig kan maken. vrijwilligers werk, een regeling van de gemeente, een krantenwijk weet ik veel wat. als je tien keer 0 op je rekest krijgt ga dan dus voor 11 keer en leg je niet neer bij de situatie als is dit natuurlijk wel veel makkelijker. ik zie hier dingen die aan anderen liggen, aan je maatschappelijk werker, je leeftijd, je huisarts, je schulden.
wat is nu je eigen bijdrage hierin? somber bij de pakken neer gaan zitten schiet natuurlijk niet op. voor niets gaat de zon op, dus neem zelf ook aktie
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.