Komende week heb ik een gesprek bij het UWV want ik zit in de WW. Wat kan ik het beste wel en niet zeggen tegen het UWV?
Sinds ongeveer 4 jaar weet ik dat ik een ziekte heb. Deze ziekte is niet zichtbaar en mensen die me niet persoonlijk kennen merken niets aan me. Maar het beïnvloedt wel mijn leven, ik kan eigenlijk niet in het reguliere circuit voor een werkgever werken want ik kan me soms echt niet concentreren en ik word overbelast door stress of een snijdende sfeer. Dan ben ik echt uit de running zelfs soms tot opname toe op de PAAZ. Er is een heldere duidelijke diagnose gesteld en die heb ik ook op papier maar het UWV gelooft toch dat ik gewoon kan werken. Ook de arbo arts zegt dat ik 'best' kan werken. Ik kan wel een verkeerd beeld scheppen van mezelf op het moment dat het wél goed gaat. Dan straal ik en heb ik overal zin in en ben vol energie. Dan denken mensen natuurlijk dat ik heel de wereld aan kan. Vandaar mijn vraag. Iemand tips of ervaringen die helpend zouden kunnen zijn? Alvast bedankt!
Als je totaal niet tegen stress kan probeer je een baan zonder stress te zoeken?
Als je je moeilijk kan concentreren zoek je een baan waar dat niet nodig is? Succes iig, jouw situatie klinkt niet makkelijk.
De een kan werken en wil werken en wordt geremd en een ander die het niet kan moet aan het werk. Ik leef met je mee. Heel veel succes.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.