hoe kan ik dit een plek geven?
....ik had zo'n 15 jaar een beste vriendin.... zij was mijn beste vriendin, ik een van haar goede/beste vrienden. mijn partner destijds bleek achter mijn rug om over mij te klagen en negatief te doen tegen anderen,daardoor kregen mensen een bevooroordeeld beeld van mij en was men in het roddelcircuit natuurlijk steeds op zoek naar bevestiging van hun negatieve ideeen.(geen ervaringen want ze kenden me amper|). ik had het fysiek erg moeilijk en daarboven op een zwangerschap die niet te voldragen was wegens de zeer ernstige afwijkingen. ik heb een punt achter die absurde relatie gezet wat diegene ook wel best vond en kwam mijn droomprins tegen(inmiddels getrouwd) toen bleek dat ik met een ander verder ging sloeg alles natuurlijk om. afijn,ik was gemeen en hij zielig en ik nam ook nog eens ons kind mee om te herbegraven. het verhaal werd dat ik hals over kop zomaar weg ging hij was plots zielig. zij ging hem troosten terwijl ze voor mij op bezoek kwam. hij kreeg alle steun en begrip en hulp. en ik? ik heb geen enkele vriendschap meer over, men liet mij als een blok vallen. ik ben nog elke dag boos en voel me verraden. boos omdat die walgelijke ex zich gewoon schofterig,lomp en egoistisch mag gedragen en kennelijk mag liegen over zaken en meteen als een baby in de watten word gelegd. met mij gaat t stukken beter inmiddels maar dat kan niemand wat schelen. ik krijg dat mes maar niet uit mn rug,dat intense rotgevoel...
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.