Heb ik een geestelijke 'stoornis' of is dit redelijk 'normaal'?
Soms word ik extreem kwaad. Als ik al slechte zin heb en iemand iets tegen mij zegt wat voor mijn gevoel negatief is dan lijkt het als of er iets knapt en ga ik schreeuwen en gooien met spullen (vroeger op de basisschool en middelbare ook slaan).
Nu is het wel wat minder, maar soms heb ik het nog steeds. Bijvoorbeeld als ik mijn hare kam en ik doe mezelf pijn dan word ik ineens extreem kwaad en ga ik met de borstel op dingen slaan of trek ik plukken haar uit mijn hoofd. Ik kan er echt niets aan doen (zo voelt het tenminste dan op dat moment). Ik ben al zolang ik me kan herinneren heel snel kwaad en snel beledigd. dat is best lastig vooral als het op vrienden, werk en school aankomt, maar ik doe het echt niet extra. Het is denk ik gewoon mijn karakter hoe dom het misschien ook klinkt.
Ik voel me best vaak ongelukkig en ik denk ook heeeel diep na over het leven... zo diep dat het volgens mij ongezond is. doen meer mensen zulke dingen? Ben ik geestelijk gestoord? Moet ik hulp zoeken of komt dit soort gedrag vaker voor?
Ook al wou ik wel wat zeggen. Ik heb ook vele jaren gedroomd dat ik hem neer sloeg met een knuffel en andere dingen. Klinkt best ziek nu ik het zo typ sorry. Maar hij is nu gelukkig uit mijn leven
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.