Wat is het beste voor mij?
Ik ben een ( heel kwetsbaar ) meisje van 14 jaar.
Mijn ouders zijn gescheiden toen ik 7 was. Als ik bij mijn vader ben dan ben ik met 3 mannen in huis, en mannen weten niet zo goed hoe ze met gevoelens van meisjes om kunnen gaan voor mijn gevoel, dus soms kunnen ze iets te bot tegen mij reageren waar door ik verdrietig word. Anderhalf jaar geleden had ik veel stress en heb ik in de zomervakantie ( toen ik bij mijn vader was ) een soort van hartkloppingen opgelopen. ( door de stress ) Dat is nu wel wat minder maar ik zit nog steeds niet lekker in mijn vel, ik ben veel met angst bezig, (ziekte, dood etc. ) Ik kan me niet goed concentreren op school. ( sta er echt slecht voor ) ook omdat ik heel slecht slaap. Ik heb moeite met slapen en ben altijd bang 's avonds. Ik heb soms dat ik in een keer verdrietig word. Heel vreemd.
Ik wil ook genieten van mijn jeugd zoals mijn vrienden doen, ik ben alleen maar met angst bezig en zij niet.. Wat kan ik hier aan doen want ik wil dit niet meer.....
Toegevoegd na 2 minuten:
Soms als mijn vader of moeder boos op me word en echt heel boos is voel ik ook echt pijn door mijn lichaam omdat ik dan verdrietig word.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.