Ben ik nou moe of niet?
Ingewikkelde vraag eigenlijk die meer dan 1500 tekens eigenlijk kan kosten. Dus sorry als het niet helemaal duidelijk is.
Ik ben 20 jaar, overgewicht en heb vaak slapeloosheid en een vitamine D tekort. Zo nu weten jullie alles om me beter te helpen. Loop al bij de psycholoog, maar voor ik de kans krijg om dit met diegene te spreken is dit allang weer vergeten. Dus, kunnen jullie me helpen?
Het gaat om het feit dat ik niet kan uitmaken wat ik nou echt exact voel, verward, daardoor, dat weet ik wel, maar, ik weet niet of ik nou wel of niet moe ben.
Aan de ene kant namelijk heb ik zin om ff een marathon uit te lopen of nog uren te puzzelen, maar aan de andere kant, ik moet morgen om 10 uur opstaan, dus wil echt HEEL graag slapen, uit de angst dat ik weer te moe ben. En omdat ik me ga vervelen. Qua emoties ben ik gewoon echt een ramp. En ik ben gewoon benieuwd, heeft dat een naam, kan IEMAND me uberhoud helpen, of is er een goed middel tegen buiten drugs/alcohol etc.?
Tevens heb ik net wel een activiteit ondergaan, cadeaus uitpakken, maar, dat was feitelijk alles, ben al de hele dag doodop en het is irritant, maar dit gebeurd vaker, dat ik me te wakker voel om te slapen, maar te moe voel om UBERHOUD wakker te blijven.
Insomnia denk ik zelf aan, maar, als ik na 10 minuten slaap, kun je dat niet zo noemen lijkt mij. Slaapangst, no idea dat dat uberhoud bestond. Dus...Waarom voel ik me zo?
Kans is klein dat jullie me kunnen helpen, maar toch proberen:)
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.