Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Volgens mij zijn nachtmerries het resultaat van spanningen overdag, ook al ben je je daar niet altijd van bewust.
Het lijkt me dus het beste om bij een gewone psycholoog de oorzaak van de spanningen te achterhalen en een remedie te overwegen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nachtmerries kunnen ook komen doordat je het 's nachts te warm hebt.. Bij mij helpt het als ik het raam open zet, of onder een dunnere deken slaap..
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind de 2 bovenstaande antwoorden heel plausibel..en zeker ook het 2e antw. omdat het waar is en je daar niet zo gauw aan zou denken. Ook kan een overbelaste lever reden geven tot nachtmerries..ontgiften/ontzuren is dan DE REMEDIE. Kijk eens onder Peter Jenschura op internet.. isbn- 13:978-3-933874-15-3. Ik heb de ontgifting gedaan en ben, binnen 7 weken, op 1001 manieren opgeknapt... van waar ik eerder ... afgeknapt van was.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik vind de 2 bovenstaande antwoorden heel plausibel..en zeker ook het 2e antw. omdat het waar is en je daar niet zo gauw aan zou denken. Ook kan een overbelaste lever reden geven tot nachtmerries..ontgiften/ontzuren is dan DE REMEDIE. Kijk eens onder Peter Jentschura op internet.. isbn- 13:978-3-933874-15-3. Ik heb de ontgifting gedaan en ben, binnen 7 weken, op 1001 manieren opgeknapt… van waar ik eerder ... afgeknapt van was.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing