Wat doe je met iemand die een ''muziekallergie'' heeft?
Met een muziekallergie bedoel ik dat hij gek gaat doen als hij mijn muziek hoort. Hij gaat schreeuwen, stampen, met deuren klappen en wordt helemaal hysterisch.
Het lijkt wel een ziekte.
Dan komt het ergste.
Hij kan wel naar een discotheek of een andere openbare gelegenheid waar gewoon muziek is. Maar hij gaat niet wekelijks uit. (hij lijkt overigens ook geen uitgaanstype, dus het niet uit gaan komt niet door de muziek veronderstel ik.)
Als hij ook maar het kleinste beetje of zachtste deuntje hoort wat op muziek lijkt, dan wordt hij al zo als hierboven beschreven.
Hij wordt binnenkort 16 jaar en ik wou graag weten of er meer mensen zijn met een dergelijke 'aandoening'. Naar mijn weten is het gewoon aanstellerij, iets anders kan ik er ook niet van denken (anders werd hij in het openbaar ook wel zo hysterisch)
Het zorgt overigens ook altijd voor ruzie in huis. En het ergste is nog dat hij ''gelijk'' krijgt en iedereen zich maar aan hem moet aanpassen! Wat weer zorgt voor grote irritaties bij mij.
Toegevoegd na 1 uur:
Luid een film kijken is wel mogelijk gek genoeg.
Toegevoegd na 2 uur:
Ik hoor net wat van mijn moeder.
Het schijnt dat hij in groep 3 een keer een CD mee heeft gekregen naar huis, omdat hij,, let op,, Het nummer zo mooi vond! Die van ''Macarena'' was dat. Het lijkt alsof hij dit heeft ontwikkeld. Het is pas erg geworden sinds een leeftijd of 10. Als het autisme is, zou het zich dan hebben ontwikkeld?
Zie evt. Reacties voor meer toevoegingen
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.