HOE KOMT DAT NOU.
ik rook al 35 jaar.drink alcohol.drink sloten koffie.eet wanneer ik zin heb en waar ik zin in heb.ga naar bed als ik wil,houd me aan geen klok,s,avonds dan.s,morgens weer vroeg dag.heb 3 zwangerschappen achter de rug,waarvan 2 een keizersnede en eentje gehaald met de zuignap.heb 11 jaar in het tropisch buitenland gewoond,denk aan anders eten en drinken..en breng al jaren 3 pubers alleen groot met de nodige sores.altijd gewerkt in zon,kou en regen.
voel natuurlijk wel eens een kwaaltje.maar ben in geen 13 jaar bij een dokter geweest.waarom hoor ik dan van heel veel mensen om me heen dat ze vaak ziek,pijn,ellende hebben alleen al van bepaald voedsel,drinken of noem maar op.waar zit dat verschil nu in.ook in mijn familie komen veel hartklachten enz enz .en toch ben ik er schijnbaar niet vatbaar voor.(nog niet kan veranderen natuurlijk)
hoe komt het dan dat iemand snel ziek is of pijn heeft.of het niet meer ziet zitten.ik vraag het me soms echt af.vooral omdat ik dan snel de neiging heb om te denken,jeetje stel je niet zo aan,wat natuurlijk helemaal verkeerde instelling is.
ook sarcastische en leuke antwoorden zijn welkom.want die zijn natuurlijk te verwachten.