Wat is het verschil tussen Artelac Edo en Artelac Advanced?
Ik heb een aantal weken geleden mijn ogen laten laseren in Turkije, allemaal fijn en goed gegaan. Ben weer een tijdje terug in Nederland en mijn voorraadje Artelac Advanced die ik in Turkije heb meegekregen was op. Dus ik naar de dokter ect en kreeg deze keer Artelac Edo mee want ze hadden de Advanced versie niet. In de apotheek hebben ze mij verteld dat de stoffen die de Edo variant zitten inderdaad iets anders zijn dan die van de Advance "maar ze zouden het zelfde moeten werken" met dat antwoord werd ik weggestuurd. Nu 2 dagen verder en ik ben er niet echt tevreden mee het houd mn ogen niet goed nat en na het druppelen zie ik de eerste paar minuten wazig dit had ik niet met de Advanced. Nu lees ik in de bijsluiter dat de Edo variant ook fosfaat zit. Ik loop sinds vandaag voor het eerst rond met roden en pijnlijke ogen. Maandag ga ik opnieuw bellen en kijken maar volgensmij is dit niet de bedoeling. Hopelijk kan iemand mij hier meer informatie over geven. Ik heb trouwens ook even het verschil gegoogled maar de resultaten zijn duits, helaas.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.