Is er nog iemand bekend met pigmentvlekken op het oog, zo ja wat te doen?
Hallo,
Ik ben Melissa en 17 jaar. Op 14 jarige leeftijd werden er pigmentvlekken op mijn oog ontdekt en later werd ook geconstateerd dat deze vermeerderde. Dit belemmerd mijn gezichtsveld maar verder is er niks over bekend. Het gaat om mijn linkeroog wat vroeger een lui oog geweest is.
De pigmentvlekken worden ieder half jaar gecontroleerd bij de opticien en ik ben er ook al vele malen mee naar de dokter en het ziekenhuis (Goes) geweest. In het ziekenhuis werd mij gevraagd wat ik kwam doen en werd ik vervolgens naar huis gestuurd zonder enige toelichting. De opticien houd de pigmentvlekken goed in de gaten maar kan er verder niks mee want hij heeft dit nog nooit eerder gezien.
Nu is mijn brandende vraag of er iemand bekend is met deze vlekken of er raad mee weet?
Ik zelf denk er over na om naar het oogziekenhuis in Rotterdam te gaan. Maar om de zelfde reactie als in het ziekenhuis in Goes te voorkomen zoek ik eerst naar meer informatie. (Ook is het voor mij niet 'even' naar Rotterdam vanuit Zeeland) Na het hele internet afgestruind te hebben en niks wijzer te zijn geworden hoop ik dat iemand me hier meer kan vertellen.
Tot slot heb ik nog 2 foto's van de pigmentvlekken op mijn oog, maar krijg ze er niet bijgevoegd.
Alvast bedankt voor de reacties!
Sterkte en beterschap.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.