Waar koop je een goede leesbril voor tussen de 20-30 euro?
Ik overweeg een leesbril voordat m'n armen te kort worden om nog goed te kunnen lezen. De modelletjes van een paar euro laat ik liggen, maar 100 euro heb ik er niet voor over.
Waar koop ik het best een goede leesbril voor rond de 30 euro? Nu ben ik natuurlijk al bij een opticien (specsavers) geweest, maar onder de 129 kwam ik daar niet weg.
Dat zit tussen de oren.
Dat is net zoiets als ,in de PC Hooftstraat zou ik niet dood gevonden willen worden met een Zeeman tassie,.
Kijk of er aanbiedingen zijn bij de ijzerwinkel of drogist en koop er een stuk of wat, zodat u niet telkens een bril mee moet zeulen.
In de auto, op de boot, in de caravan, diverse vertrekken in het huis of op verschillende etage,s.
Kijk op het testvenster bij het leesgedeelte welke sterkte u nodig heeft, en koop dan de bril van uw keuze.
Kies uit kunststof (met of zonder neusjes), metaal(met of zonder neusjes) of een lees/zonnebril(met of zonder neusjes.
Vaak is het zo dat mensen die van nature geen bril dragen vaak per ongeluk op hun bril gaan zitten oid.
Dat geldt ook voor een zonnebril.
Heeft men er een van een duur merk, dan heeft men wel even pijn in de buik, net als met een kras op de nieuwe auto.
Als u normaal al bij een oogarts komt voor (diabetes)controle, dan kan uw oogarts ook aangeven dat u evt 2 verschillende sterktes nodig heeft voor een leesbril, en anders kunt u gewoon de koopjes aanschaffen.
(per kilo)
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.