Is €200,- ongeveer genoeg voor een kinderbril?
+4,25 en +1,50
Ik bedoel glazen en montuur. Liefst ga ik naar een (wat chiquere) opticien in mijn eigen dorp omdat je dan makkelijker ernaar toe kan als er wat is want het is (kan je aan de waarden wel zien) erg belangrijk dat ze de bril ophoudt. Maar ik wil graag weten wat het ongeveer kost dat ik daar niet met mijn peuter sta en er is geen enkel montuur wat ik kan betalen, dat zou een grote teleurstelling zijn. Het mag best wat kosten ik 'krijg' €200,- per gezin voor brillen en dergelijke van de verzekering.
een dorp verderop zit een Hans Anders (sorry voor de merknaam), die heeft goedkope montuurtjes maar dan moet ik wel elke keer met de bus of een eind fietsen als er iets is met een scheef pootje. Aangezien mijn dochter nogal een wilde dame is vermoed ik dat de bril wel regelmatig wat zal mankeren, daar ga ik me ook voor verzekeren natuurlijk.
Ik hoop dat iemand weet wat zo'n bril ongeveer kost dan kan ik een keus maken. Uiterlijk dinsdag moet ik het gaan regelen want ze heeft wel echt klachten ervan. (ben gistermiddag naar de oogarts geweest
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.