wat kan ik doen om zo goedkoop mogelijk aan een bril te geraken?
ik moet brillen, dat is nu wel zeker. Herken geen mensen op straat meer, en kan nauwelijks nog lezen. De oogarts schreef me dus een bril voor, maar ik schrok echt wel van de prijzen...
Voor mij hoeft een bril niet trendy of zo te zijn, het is gewoon een gebruiksvoorwerp. Nu ben ik al bij van die goedkope ketens langs gegaan, maar men zei me achteraf dat de glazen daar in vergelijking duurder zijn. Wat ik echter niet echt heb vastgesteld in mijn zoektocht, maar ik ken er dan ook niet zoveel van natuurlijk.
In België zijn er enkele mutualiteiten die je terug betalen, ik krijg 50€ terug dus een peulschil.
Internetbrillen vertrouw ik niet echt, ik kan ze niet passen. Het gaat hierbij niet over het esthetische, wel of ze goed zitten etc. Plus ik heb geen creditkaart en dat heb je vaak nodig...
Wat is een tip om aan een betaalbare bril (lees : ongeveer 200 € ) te geraken?
Toegevoegd na 13 minuten:
voor alle duidelijkheid : ik wil een varifocale bril. Wat zijn trouwens "cilinders" bij brillen (wordt vaak vermeld)...?
heb je het met of zonder bril gezien??
je hebt misschien dus echt een bril nodig!!!
Omdat ik er niets vanaf wist heb ik dat advies opgevolgd maar kon niet aan die bril wennen.
Vlak daarna kreeg ik voor mijn werk een bril van 60 euro via Hans Anders en die heb ik jarenlang dag en nacht gedragen...
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.