Wat kan het effect van het medicijn Melleretten hebben van baby tot 50 jarige vrouw?
ik ben deze vrouw
tinus1969
4 maanden geleden
Wanneer/hoe lang heb je dit gebruikt en wasrom (welke diagnose)? Als ik vragen mag?
tinus1969
4 maanden geleden
Heb jij indertijd deze vraag gesteld? https://www.startpagina.nl/v/gezondheid/medicijnen/vraag/714984/ktregen-babys-jaren-70-melleretten/
Amadea
4 maanden geleden
Bedoel je dat jouw moeder toen ze van jou zwanger was Melleretten slikte omdat zij psychiatrische problemen had?
BILCIN74
4 maanden geleden
Ik had een bloedtransfusie als baby huilde veel en heb melleretten daarom waarschijnlijk gekregen om rustig te zijn
tinus1969
4 maanden geleden
Okee, maar je dus NA he babytijd geen melleretten meer gekregen, en ook geen bloedtransfusies gehad?
tinus1969
4 maanden geleden
Waarschijnlijk heeft die melleretten allang geen effect meer; is er iets waar ben je zelf bang voor bent?
BILCIN74
4 maanden geleden
Voor bijwerkingen aan mijn hart en mijn diagnose schizofrenie waar melleretten juist voor gegeven wordt en waarom dit altijd voor me verzwegen is
tinus1969
4 maanden geleden
Als je die melleretten alleen als baby hebt gekregen lijkt het me onwaarschijnlijk dat je er jaren later nog hartproblemen of psychische klachten van krijgt. Maar dit kun je beter aan je huisarts vragen, danwel de arts die jou voor die schizofrenie behandelt.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.