helpt de meningokokkenprik na dat je hebt geblowt?
oke ik ben echt heel bang, ik heb zaterdag avond 1 joint met hasj geblowt maar aankomende dinsdag moet ik de meningokokkenprik halen werkt die nog ondanks ik nog drugs in mijn bloed heb?
GoeieVraag is onderdeel van Startpagina. Startpagina geeft al meer dan 20 jaar een overzicht van handmatig geselecteerde links van relevante en betrouwbare Nederlandse websites.
Startpagina is dé (op)startpagina om je zoektocht op internet te beginnen.
Op zoek naar meer informatie over een specifiek onderwerp? Neem een kijkje op de themapagina's van Startpagina.
GoeieVraag is onderdeel van Startpagina. Startpagina geeft al meer dan 20 jaar een overzicht van handmatig geselecteerde links van relevante en betrouwbare Nederlandse websites.Startpagina is dé (op)startpagina om je zoektocht op internet te beginnen.Op zoek naar meer informatie over een specifiek onderwerp? Neem een kijkje op de themapagina's van Startpagina.
oke ik ben echt heel bang, ik heb zaterdag avond 1 joint met hasj geblowt maar aankomende dinsdag moet ik de meningokokkenprik halen werkt die nog ondanks ik nog drugs in mijn bloed heb?