mag een arts morfine geven als je daar allergisch voor bent?
Ik had van mijn kinderarts morfine gekregen omdat ik binnen een jaar meer dan 15 blaasontstekingen gehad ook blijft er steeds bloed in mijn urine zitten waarvan ze niet weten waar het vandaan komt. Ik had ook een nierbekkenontstekking, het bleek later dat er een grote litteken op me rechter nier zit en er moet nu ook nog onderzoek worden gedaan naar mijn galblaas om te kijken of er daar complicaties mee zijn maar omdat ik dit heb heb ik ook ontzettend veel pijn en aanvallen waardoor ik steeds van mijn arts morfine krijg. zelf ben ik daar licht allergisch voor en heb dat vaker aangeven, het is aangegeven bij de eerste hulp, bij de uitslaap afdeling en de uroloog en mijn kinderarts naar hij blijkt het maar geven en zeggen dat ik het gewoon moet innemen omdat hij me niks anders wilt geven mijn vraag is nu mag dat eigenlijk wel?
Je kunt namelijk niet allergisch zijn voor morfine, maar wel bijwerkingen hebben. Door te beginnen over allergie denkt de arts dat je onzin vertelt - je zult hem(haar) dus beter moeten vertellen waar je concreet last van hebt.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.