Wat zijn de effecten van ritalin bij iemand zonder adhd en wat zijn de risicos?
Ik heb net dus om 16:30 een pilletje rita geslikt van 64mg voor te leren van latijn (was nog niet begonnen en heb t morgen dus dacht neem grote dosis (heb t wel vaker gebruikt hoor maar nooit zoveel)) dus dacht ik neem lekker grote dosis voel ik t goed kan ik goed leren, heb dus net wel 4,5 uur achter elkaar geleerd maar het werkt nog steeds wat normaal niet is en het werkt ook gewoon nog 100% en t stopt niet (het is 21:00) dus ik vroeg me af wat zon grote dosis met je doet als je dus geen adhd hebt en hoe slecht het voor je is 1 malig (gebruik meestal 10 mg pillen en die slik ik dan 2 achter elkaar (gebruik t 1 keer in de 2 maanden))
Dus kan iemand me helpen? Voel me fk hyper en kan me goed concentreren maar het is nii meer chill ofz en mn vrienden zeggen ook dat zon grote dosis nii goed voor mij is vanwege mn lichaamsafmetingen ( 1,75m en 55 kilo ) en ze zeggen ook iets over slapeloosheid.
- dat je geen adhd hebt
- Je hebt morgen een toets
- daarom heb je geblowd
- en een 6 maal de gewone dosis ritalin genomen die je niet voorgeschreven is.
Klopt dit allemaal ? Klopt dit ?
Qua blowen betreft: ik weet hoe ik er mee moet omgaan en wat mn grenzen zijn, ik kan me normaal functioneren wanneer ik het doe en ga niet te ver
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.