Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe lang duurt het afkicken van seroquel zo gemiddeld als je dat jarenlang hebt geslikt?

Hoi mensen, kan iemand me vertellen hoe lang het ongeveer duurt voor je afgekickt bent van jarenlang gebruik seroquel? En ik bedoel het niet verkeerd hoor, maar voordat er een antwoord komt van seroquel is dit en doet dat dat weet ik allemaal :-) Iemand die ik ken is er van aan het afkicken en probeer hem zo veel mogelijk te begrijpen en steunen. Als iemand wat dat betreft nog advies heeft is dat van harte welkom.. Bedankt!!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (3)

Er wordt aangeraden om 10% per keer gedurende een langere periode (bijvoorbeeld 2 maanden) af te bouwen. Die 10% is iedere keer dan van de laatste dosis, wel te verstaan.
fremar
7 jaar geleden
Bij in één keer stoppen:
"De ontwenningsverschijnselen treden vaak pas één tot vier dagen na plotseling stoppen op en zijn na twee weken meestal over."
Bij langdurig en vooral bij hoge doseringen zal het mogelijk iets langer duren en/of heftiger zijn.

Bij een afbouwtraject zal het waarschijnlijk iets minder dan twee weken na de laatste inname zijn.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verschilt per persoon sommige hebben last van veel bijwerkingen dan moet je iets langzamer afbouwen en sommige merken er amper wat van en die kunnen een snellere afbouwschema gebruiken. Dus het kan weken, maanden of een jaar zijn
7 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing