Ik slik een (te) hoge dosis afvalpillen en heb klachten sindsdien. Is dit gevaarlijk?
Hai,
Ik slik sinds maandag een hoge dosis afvalpillen van de kruidvat. Ik gebruik dan 2 soorten:
Kruidvat Vet Absorptie Capsules (3x daags 2)
Kruidvat Afslanktabletten (3x daags 2 of 3)
Dus totaal is dat 15 tabletten per dag als ik de combinatie tussen de 2 neem.
Daarnaast gebruik ik ook het medicijn fluoxetine. Ik heb geen idee of deze 3 dingen überhaupt bij elkaar kunnen.
Voordat ik begon heb ik veel over dit op internet gelezen over welke schadelijke stoffen er allemaal wel niet in kunnen zitten, maar deze stoffen zag in niet op het lijstje van deze 2 staan. Dus ik neem/nam aan dat het niet gevaarlijk is. Als je kijkt naar vandaag heb ik er in de ochtend voor het ontbijt 17 tabletten geslikt en voor het middageten heb ik er 23 gehad (totaal 40)
Alleen nu ben ik misselijk, heb buikpijn, steken in het hoofd en soms hartkloppingen, maar ook heb ik nu dunne ontslasting. Nu heb ik dus om die reden voor het avondeten de tabletten eens overgeslagen.
Nu is mijn vraag dus of het gevaarlijk is aangezien ik niks kon vinden in de ingredienten waarvan ik dacht dat het gevaarlijk zou zijn.
Ik zou graag antwoord op mijn vraag willen en niet worden afgekraakt om 1 of andere reden. Ik wéét dat ik er te veel neem, ik weet dat dit niet slim is en ik weet hoe je moet afvallen en wat dan ook. Ik hoop alleen dat dit mij hierin zou gaan ondersteunen.
Ik heb 1x per week contact met mijn behandelaar, maar die weet niet hoe hoge dosis ik neem van de afslankpillen. Ik zal het proberen te bespreken . Wat ik voor nu het meest belangrijk vind is of het gevaarlijk is op dit moment.
Je hebt klachten en je gebruikt er veel te veel van.
Ik heb dezelfde pillen een tijdje gebruikt en ik kreeg er kaliumtekort door en hartritmestoornissen,als je het veel en langdurig gebruikt is het zeker gevaarlijk voor je gezondheid
Je moet hier echt mee stoppen,het is het uiteindelijk niet waard hoor,ik ben daar gelukkig wel achter inmiddels.
http://www.eigenkracht.nl/nieuws/item/542
Het lijkt mij het verstandigst als je nu naar de dokterspost belt (als je nog niet geweest bent) en deze vraag met een arts bespreekt.
Ik heb geen idee wat de ingrediënten zijn van de pillen die jij hebt geslikt, maar gezond zal het zeker niet zijn.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.