afkicken/ontwenningsverschijnselen oa. nachtmerries en migraine door stoppen met pijnstillers?
Ik gebruik al jarenlang ontzettend veel pijnstillers voor hoofdpijn,ondragelijke migraineaanvallen,rugpijn en nog meer lichamelijke klachten,vrijwel dagelijks paracetamol ,ibuprofen,naproxen,diclofenac ,aspirine ,dit wissel ik met elkaar af of combineer na gelang de pijn,ook af en toe morfine en morfineachtige medicijnen maar krijg hier vaak koliekpijn van,en ook regelmatig triptanen speciaal voor de migraine ,en af en toe 1 diazepam of soms een paar tegelijk a 5mg.
nu ging de migraine de laatste tijd van 1x p.m. naar elke week en daarna vrijwel om de dag en echt zo ontzettend ondraaglijk dat ik mezelf wat wou aandoen,was dag in het ziekenhuis,daar volgestopt met weer van alles maar werd alleen maar erger,toen besloot men dat ik niks meer kreeg,dat het door al die pillen erger word en nu lig ik al bijna een week afwisselend helse pijn en wat lichter in bed,ontzettend duizelig,pijn in benen,slaap ik eindelijk ff word ik wakker door erge nachtmerries en had denk ik waanbeelden,
vraag is of dit soort ontwenningsverschijnselen wel door NSAID'S kan komen,lees hier niks over,wel dat de hoofdpijnen tijdelijk verergeren?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.