Klopt het dat je een kortere levensduur hebt als je levenslang pijnstillers moet slikken?
Beste mensen,
ik ben een chronisch rugpatiënt en ben 2 maanden geleden geopereerd (spondylolyse + breuk) aan de wervels L5-S1 (vastgezet) omdat ik naast mijn rugpijn ook nog eens uitstralende pijn had in mijn linkerbeen (kuit), de pijn in pijn kuit is zo goed als weg (heb met momenten wat irritatie maar is niet echt pijn meer, alleen moet ik zeggen dat mijn rugpijn onveranderd is gebleven, heb evenveel pijn als voordien, voornamelijk bij het zitten en liggen :( daarom blijf ik nog steeds Zaldiar slikken en sinds enkele dagen terug begonnen met ibuprofen samen met een maagbeschermer, maar zelfs die combinatie helpt bijna niet mijn rugpijn te verminderen en het zou best kunnen dat ik nog sterkere pijnstillers moet gaan slikken binnenkort, ook het feit dat ik nog jong ben (24 jaar) vind ik het ontzettend vervelend naar de toekomst toe (werk en carrière).
Ik vroeg mij af of je een kortere levensduur hebt als je bijvoorbeeld heel je leven (zware) pijnstillers moet slikken?
Want ik ben wat ongerust :-(
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.