Bestaat er ook een mannelijke anticonseptiepil? Dus "de pil" voor mannen?
Mn vriendin en ik willen 100% zekerheid en zij vergeet nog weleens de pil. En mijn sperma is nogal sterk. Dus het leek mij handig om het voortaan nog veiliger te doen. Maar toen kreeg ik de opmerking "ik slik al de pil, nu jij nog". huh? Bestaat zoiets? En krijg ik daar geen tietjes van ofzo?
Bovendien heb je geen sterker of minder sterk sperma ; hooguit vruchtbaar of niet vruchtbaar. De vrouwelijke factor speelt een grotere rol. Vele malen.
Je zet alleen jezelf een beetje voor ....mannelijk geslachtsdeel met een dergelijke nutteloze, irrelevante, geen informatie toevoegende en geen impact hebbende opmerking.
Voor zover het al een persoonlijk issue is, wekt het vooral de indruk van wat misplaatst persoonlijk machismo bij de vraagsteller.
http://www.anababa.nl/kinderwens/zwanger-worden/vruchtbaarheid/mannelijke-vruchtbaarheid/zaadkwaliteit-verbeteren Hieruit blijkt dat je de term "sterke sperma" zou kunnen opvatten als sperma van een persoon die een gezonde en een spermavriendelijke levensstijl heeft.
Misschien hebben je nickname en je uitlatingen daar iets mee te maken?
Als je een vraag hebt, houd je dan bij die vraag en voeg geen triviale bijzonderheden toe, die in deze vorm alleen maar irriteren!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.