Waar kan ik pure PARACETAMOL kopen???
Hallo,
ik moet dagelijks 3x Dafalgan Forte (1gr) gebruiken maar omdat er in Dafalgan Aspartaam aanwezig is ben ik overgeschakeld naar Algostase Mono 1gr, ik gebruik dit middel nu al zo'n 2 weken maar ik moet duidelijk zeggen dat ik er waarschijnlijk slecht op reageer (allergisch of overgevoelig) want krijg het gevoel van benauwdheid, een warme keelholte en net alsof ik ga stikken en ik krijg ook jeukende ogen. Bij de gewone Dafalgan had ik dat niet, wel had ik zwaardere reacties bij Dafalgan Codeïne, zwaardere kortademigheid zeg maar...
Bij die Algostase Mono 1gr heb ik in het bijsluiter gelezen dat de volgende zaken aan toegevoegd zijn bij de samestelling:
Povidone - Aluminium oxide - Watervrij colloïdaal silicium
Dus ik vermoed dat ik op één van deze 3 elementen overgevoelig ben, of meerdere...
1) Kan ik dit laten testen via mijn huisarts met een bloedonderzoek?
en 2) Bestaat er een pijnstiller (Paracetamol) waar enkel en alleen paracetamol in aanwezig is??? Dus zonder al die andere toevoegingen? Zo ja, waar kan ik dat bestellen of kopen a.u.b.???
Vriendelijke groeten
Toegevoegd na 2 minuten:
Zie ook:
http://gebu.artsennet.nl/Archief/Tijdschriftartikel/Paracetamol-en-allergische-reacties.htm
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.