Pantoprazol + Ibuprofen + SNRI (antidepressiva), gaat dat samen?????
Beste mensen
Ik kamp al bijna 6 maanden met aanhoudende keelpijn en sinds kort ook met kortademigheid, vermoedelijk hyperventilatie en/of paniekstoornissen...
6 maanden geleden heb ik in een korte periode 3 opeenvolgend verschillende antibiotica kuren gehad en ook 2 keer corticosteroïden moeten slikken; 1) Azytromicine 500mg, 2) Triamcinolone 4mg 3) Amoxciline 875mg met Diclofenac (NSAID), 4) daarna nog eens Avelox 400mg ter preventie van mijn toenmalige huisarts!!! En 5) Nog eens Triamcinolone 4mg (6 dagen afbouwend)!
Vooral die corticosteroïden hielp heel goed, maar eens gestopt dan kwam de pijn snel terug!
Ongeveer 2 maanden kamp ik hierbij ook nog eens met een lage rugpijn die regelmatig uitstraalt naar mijn linker kuit, een MRI werd gemaakt en de diagnose was "spondylolyse". Ik moet kinesist therapie volgen, buik- en rugspieren oefenen en de pijn zou moeten verminderen.
Een goeie maand geleden heb ik zo'n 8 dagenlang Paracetamol met codeïne gebruikt maar ik moest stoppen want ik kreeg astmatische aanvallen! Vermoedelijk overgevoelig voor opiaten; moet wel zeggen de pijn werd goed onderdrukt met de codeïne!
---------------
---------------
P.S.: de tekst is te lang, klik op reacties om het verder te lezen a.u.b. ...
Alex
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.