Waarom heb ik wel eens last van de volgende gevallen (Zie uitleg) op de fiets van/naar school? (Meestal van school.)?
Het zijn er 3. (Allemaal tijdens fietsen!)
Het zijn nogal merkwaardige gevallen... :P
1. Het klinkt een beetje goor, maar ik word nogal snotterig op de fiets. Had het gister weer.Met name van school. Ik heb het zelfs als ik niet (echt) verkouden ben! Soms in lente en zomer. Maar wel het meest in de herfst/winter. Ergst met tegenwind.
2. Ik heb soms last van mijn onderkaak. Een beetje zelfde gevoel als toen ik vroeger net keihard had gejankt. In lente en zomer beetje. Maar ergst in herfst/winter. Ik praat met mijn vriendinnen, maar niet echt veel door de tegenwind. Dan raken sommigen buiten adem. Ergst met tegenwind.
3. Soms, altijd op de fiets heb ik dat (nooit ergens anders behalve met zwemmen maar dan is het normaal, heb ik ineens heel erg kramp in mijn voet. Zeg maar, als je een voet van onderen bekijkt, dan de lijn die van je grote teen naar je hiel gaat, een beetje de rand van je voet. (Heeft iemand misschien meer informatie over dit voetsdeel?) Ieder geval, als ik dat heb, doet het soms zo pijn, dat ik niet verder kan fietsen en af moet stappen om een 'houding' te vinden waardoor het minder pijn doet. Het helpt ook een beetje als ik het masseer, maar ook niet helemaal. Ik ga liever niet mijn hele schoen uitdoen, vooral niet op het fietspad en als ik lastige schoenen aan heb. Dit heb ik zo'n... 5 à 6 keer per jaar ofzo? Het hele jaar door, weet nooit wanneer het komt.
Waar komt dit door en hoe kom ik ervan af/kan ik ertegen doen?
Alvast bedankt!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.