Wat voor soort hoofdpijn is dit?
Ik zou het zo duidelijk mogelijk proberen uit te leggen
deze dingen gebeuren er meestal:
- Ik zie langzaam witte vlekken opkomen (oftewel witte licht flitsen in een vorm van een vlek).
- Ik merk altijd bij deze hoofdpijn dat het er aan komt
aan het begin merk ik dat ik niet meer goed kan lezen dus ik zie bepaalde letters niet meer goed (dan voel ik de hoofdpijn nog niet)
dan wordt het steeds erger en lijkt het alsof er witte golf van wit licht van uit de onderkant van me oog komt
onder het hele gebeuren voel ik ook een lichte draaierig gevoel in me hoofd en dan begint de hoofdpijn op te komen wat meestal aan 1 kant is en voelt een beetje als een vloeiende pijn die heel irritant is
- het gebeurd meestal in de middag uit het niets
- ik heb hier niet me hele leven last van. Ik denk dat het rond me 14-15e begon en ik ben nu 17 jaar en ik ben een man
en het duurt altijd maximaal 1 dag en het grootste deel van de pijn gaat weg als ik paracetamol heb genomen en ga slapen
ik ben al bij de dokter geweest en die heeft een onderzoek gedaan neurologisch onderzoek hete het dacht ik. en ik kreeg een heel onduidelijk antwoord te horen: ''misschien is het migraine maar als je het krijgt moet je gewoon een paracetamol nemen en proberen te rusten''.
Maar ik heb geen medicijnen gekregen ofzow voor
migraine en die zijn er wel toch ?
dus ik was benieuwd wat dit precies kan zijn
(stel als dit geen migraine was wat zou het dan kunne zijn?
Alvast Bedankt,
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.