Kunnen gebogen vingers kwaad?

Hallo,
Ik heb altijd al gebogen vingers gehad maar het lijkt erger te worden.
Nou werd ik vannacht wakker met mijn vingers gebogen (vuist). Ik moest moeite doen om mijn ringvinger weer recht te zetten en dit ging gepaard met een soort van knak (zonder geluid). Het was alsof de vinger ergens weer terug in schoot. Daarna nog een paar keer van mijn linker hand een vuist gemaakt en weer losgelaten en dit bleef lastig met mijn ringvinger, deze bleef steeds even “haken”. Inmiddels is dit niet meer het geval maar heb wel het idee dat die nog schuiner staat dan die ooit al stond. Wat denken jullie; Is dit iets om mij zorgen over te maken en moet ik hier mee naar de huisarts of kan dit geen kwaad?

Picture for question
fremar
2 dagen geleden
daar moet je zeker mee naar de arts,het kan een bepaalde aandoening duiden.
Pieterke
2 dagen geleden
Zeker mee naar de huisarts gaan, kan een aandoening aan ten grondslag liggen.

Antwoorden (1)

Zeker mee naar de huisarts, dergelijke zaken kunnen duiden op een onderliggende aandoening.
fremar
2 dagen geleden