Ik heb diabetes type II en heb last van gevoelige tong en "vooze" tong en tanden. Kent iemand dit?
Als ik naar nevenwerkingen bij diabetes type II op internet zoek dan vind ik dat nergens terug daarom deze vraag... Misschien is er iemand die dit ook heeft of er weet van heeft. Het mijn smaak aan vooral wanneer ik pikant eet en mijn tanden poets heb ik er ook last van. Met "voos" bedoel ik een soort minder gevoel aan tong en tanden en in Vlaaderen kent men dit woord wel denk ik of tenminste toch in de streek waar ik woon midden België.
ik moet veel pillen slikken maar ik weet niet goed welke voor mijn diabetes zijn. Metformax al zeker wel en ook Glurenorm.
Je lijkt dus goed ingesteld, ik zou dus niet zomaar minder insuline gaan gebruiken, en de diabetes is ook niet direct een verklaring voor je ‘voze’ gevoel.
Komen we toch weer bij die medicijnen. Kan het daarvan een bijwerking zijn?
klachten van uw maag en darmen, zoals misselijkheid en diarree, hoofdpijn, vermoeidheid, een vreemde smaak in uw mond. ik heb dus last van al deze bijwerkingen behalve van diarree en dus ook een vreemde smaak in mijn mond wat ik "voos" noem
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.