Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is dit gekke plekje op mijn teen?

Sorry niet echt een fijne foto, namelijk mijn teen. Twee maanden geleden werd ik ‘s nachts wakker met gekke jeuk, het plekje was rood. Later werd het paars en kon ik er amper tot niet op lopen. Nu twee maanden later zitten er nog steeds blaasjes op mijn teen, jeukt het nog en mijn gewricht doet nog steeds pijn als ik er (teveel) op loop. Er komt dan ook vocht bij kijken onderhuids (dan hoor ik het kraken als ik mijn teen beweeg). De huisarts zegt een dazenbeet, maar ik vind het raar, want ik heb de beet nooit gevoeld? De podoloog heeft met z’n echo gekeken en zag gelukkig geen jicht. Maar wat is het dan wel? Ik word een beetje moedeloos, omdat ik er inmiddels al twee maanden mee zit. Iemand een idee?

Picture for question
6 maanden geleden
1.1K
ronron1212
6 maanden geleden
De huisarts bezoeken
evaaaxox
6 maanden geleden
Heb ik al gedaan

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dit zou een zogeheten dorsale bunion kunnen zijn. Want het lijkt een zwelling aan de bovenkant van het gewricht van je grote teen. De oplossing kan dan aanpassing zijn van het schoeisel dat je draagt.
(Lees meer...)
Amadea
6 maanden geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding