Vaginale jeuk en branderig gevoel tijdens ongesteldheid, wat kan ik er tegen doen?
ik heb sinds laatste tijd veel jeuk en een branderig gevoel tijdens het plassen. Dit is alleen wanneer ik ongesteld ben. Ik heb andere merken tampons en maandverband geprobeerd maar ik krijg hetzelfde. Ook sudocreme en speciale zalf van de kruidvat. NIKS HELPT! Ook is het rood en wat opgezwollen. Weet iemand wat dit is en kan diegen me aub helpen want de jeuk en branderigheid tijdens het plassen is onverdraaglijk!!
Probeer dit eens: Smeer je vagina een paar maal per dag in met yoghurt zonder smaakje. Het maakt verder niet uit welke yoghurt, vol, halfvol, links- of echtsgedraaid maakt geen verschil. Herhaal dit een aantal dagen. Ik had een jaar lang continu last van jeuk en branderigheid, dus ook bij de menstruatie, en had vele zalfjes en crèmes etc. van de huisarts gekregen en niets hielp. Toen kreeg ik deze tip en binnen een paar dagen was ik van mijn klachten af.
Toen ik dit later aan de huisarts vertelde zei hij dat dit een oud huismiddeltje was waar hij niet aan gedacht had.
Mocht dit bij jou niet helpen dan moetje even naar de huisarts.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.