Herkent iemand deze symptomen : trillen, beven.?
Mijn werk is gestopt. Ik was logistiek medewerker. Niet heel zwaar werk maar toch wel bus vullen, bij alle depots in en uit de bus, later bus weer legen. Nu zit ik thuis. Maar ik heb kinderen en een huishouden en evengoed genoeg te doen, vind ik. Toch ervaar ik sinds ik gestopt ben met werken trillende en bevende ledematen. Het begon in m’n linkerarm, vooral in de elleboog, deze voelt soms ook warm aan. Toen me rechterarm, maar minder. En nu doen me benen het ook een beetje. Maar het ene moment veel erger dan het andere moment hoor. Soms kan ik amper appen, maar andere momenten weer prima. Dan denk je misschien ga dan naar de dokter, maar we zijn met vakantie. Ik had de klachten daarvoor al, maar minder, en ik ben als de dood voor een nare diagnose. Ik lees op Google over ALS en Parkinson, tumoren die ergens op drukken. Maar ik lees ook over burn-out, spanning die loskomt, of in je spieren vast is gaan zitten. Het voelt alsof ik keihard gesport heb en dan dat onwennige gevoel erna. Het kan ook gewoon krachtverlies zijn. Ik sport ook niet. Iemand die dit ook heeft gehad? Zonder me al te bang te maken hihi. Alvast bedankt voor het lezen en meedenken.
Hoe is je eten, drinken, slaap, zoutinname? Heb je veel stress (gehad)?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.