Kan je opeens boezemfibrilleren oplopen?
Hoi,
Ik ben 20 jaar en heb last van paniekaanvallen.
Vorig jaar november kreeg ik een aanval die zo heftig was, dat ik de ambulance had gebeld, en die hebben me ook meegenomen voor onderzoek. (Ik had last van hoge hartslag, tintelingen en druk op de borst) In de ambulance was mijn hartslag rond de 160 samen met de klachten die ik zonet beschreef
Later in het ziekenhuis heb ik 3 a 4 uur aan de ECG gelegen en hebben ze 2 maal een bloedonderzoek gedaan, bij beide onderzoeken kon de dokter geen rare dingen vinden, dus ben ik terug naar huis gestuurd. Nu een aantal maanden verder heb ik er hier en daar nog wel eens een aanval gehad maar niet zorgelijk.
Nu heb ik deze ochtend weer een aanval gehad, maar na deze aanval voel ik me anders, ik voel me heel raar van binnen (alsof er een soort stroomschokjes constant worden gegeven rond de linkerkant van mijn middenrif) ik heb niet het gevoel dat het mijn maag is, want dat voelt toch wel anders. Ook blijft mijn hartslag wat hoger dan normaal (Normaal heb ik rond de 60/65 en nu rond de 90 in rust, en af en toe een overslag)
Mijn vraag: Kan ik in dat halfjaar opeens last krijgen van boezemfibrilleren oplopen of loop ik mezelf alleen maar gek te maken?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.