Wat is er aan de hand als je spontaan moet overgeven zonder dronken te zijn?
ik heb dit dus tot nu toe al vaker gehad en ik vraag me af hoe dit nou zit (ik zit er tevens over na te denken om ook naar de dokter te gaan). het rare is dat ik soms gewoon een gezellige avond heb en aan het stappen ben en dat ik me verder helemaal niet slecht voel. laat ik dan een voorbeeld nemen aan dit weekend. ik zat met een vriend van me gezellig aan de bar gewoon te drinken en een spel te doen en op eens vanuit het niets draait mijn maag zich gewoon volledig om. ik word spontaan heel misselijk uit het niets en kan er ook niets meer tegen doen om dan te voorkomen dat ik overgeef. is dit gewoon dat mijn lichaam zegt, dit is puur vergif en dit wil ik niet hebben of is er gewoon is mis met mij en kan ik beter even naar de dokter gaan.
het lijkt misschien niet zo erg, maar het is wel lastig als je bij een concert staat en de wc's zijn nogal ver weg
"zelf ben ik er ook wel gewoon goed bij kwa gedachten"
Dat denk je. Mensen Alcohol ontremt en één van de grote problemen is dat mensen niet in de gaten hebben dat ze aangeschoten zijn. Daarom gebeur(d)en er zoveel ongelukken in het verkeer: de beschonken bestuurder dach zelf oprecht dat hij nog kon rijden. "een keer 5 Bacardi razz met 7up en 1 shotje"
In hoeveel of eigenlijk: Hoe weinig tijd? Hoe oud ben je?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.