Onderhuidse bultjes bij lies, heb er geen klachten van, wat kan dat zijn?
Ik heb bij man bikinilijn aan beide kanten 1 bultje. Je kan het bultje bewegen en je ziet het niet, het is best klein. Het doet geen pijn en het is ook niet rood. Verder heb ik ook geen last ervan. Ik heb ook geen andere klachten. Wat kan het zijn?
Jouw reactie vind ik een zeer hoekige, subjectieve aanname.
Ten eerste geven mensen reacties zonder antwoorden te lezen (ik in ieder geval wel).
Daar is dit onderdeel op GV voor (reacties) naast antwoord. Reacties worden vaak gegeven als mensen het antwoord niet stellig willen, kunnen of durven geven.
Ten tweede scheer je iedereen over een kam: mensen die minnen en reageren, terwijl dit los van elkaar staat. Anders hadden deze reacties wel onder jouw antwoord gestaan.
Ten derde wuif je de reacties weg: vetbultjes en ingegroeide haarzakjes zijn het zeker niet.
Nou, talgpropjes, vetbultjes en ingegroeide haarzakjes kunnen wel degelijk zonder rode puist onder de huid zitten.
Ten vierde lees je ook niet goed, want ik zeg ingegroeide haarzakjes en geen ontstoken haarzakjes.
Ten vijfde kun en mag jij niet zo stellig beweren dat het zeker (deeltjes) van lymfeklieren zijn.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.