Verstopping geconstateerd maar ik herken de klachten niet. Is dat normaal?
Goedemiddag, ik heb bloed laten prikken en foto's laten maken ivm al 6 maanden pijn in mijn buik, links + rechts (net onder de ribben, tot aan de heupen)
Nu hebben ze gezien dat ik ontlasting vasthoud. Maar als ik naar de symptomen kijk komt dat niet overheen. Zoals harde keutels? (Mijn ontlasting is al jaren gewoon zacht). En minder dan 3x poepen klopt ook niet, want ik poep gewoon 4/5x p.w. Zoals altijd.
Nu las ik dat het darmkanker kan zijn... Maar toen ik dat vroeg aan de assistent, zei ze dat dit niet op de foto zichtbaar was... wat moet ik nu?? Ik ben nu toch wel erg ongerust geworden, want blijkbaar wordt er door iets mijn ontlasting tegengehouden?
- ook zijn mijn witte bloedcellen verhoogd.
- ook is mijn schildklier traag.
Volgens bloedonderzoek.
Reden voor paniek?
Bedankt :)
(Aangepast na 1 min : )
- Pijnscheuten zijn links en rechts (meer rechts) maar ook rondom mijn borstkast en hart.
Bel nogmaals en vraag een gesprek aan (dubbele tijd). Laat je niet afwimpelen.
Zo dit wordt tegen gehouden, verdient het wellicht de voorkeur om een second opinion te vragen.
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Ik hoop dat je een vervolgafspraak hebt, en adviseer je om je vragen duidelijk op een rij op te schrijven en deze afloopt tijdens het consult. Door hun antwoorden vergeet je geheid je vragen zonder lijstje. Want je moet wel van de buikpijn af.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.